

Symbol stylu i znak svobody a feminismu
Cool Coca-Cola!
Symbol stylu i znak svobody a feminismu
Když v devadesátých letech 19. století vtrhl osvěžující nápoj na trh, nikdo nečekal, že budoucí generace ovlivní stejně jako třeba první vysílání televize nebo vlny internetu. Z Coca-Coly se díky dokonalému marketingu stal nadčasový symbol. V meziválečném období se značka prezentovala sexy usměvavými pin-up girls, které nezobrazovaly dívky jako svůdné stepfordské paničky, ale jako usměvavé nezávislé divy, které milují svobodu a život. Dnes samozřejmost, tehdy revoluce.
V průběhu let se z červenobílé etikety na skleněné lahvi stal módní prvek. Logo Coca-Cola se tiskne na trička či plátěné kabely. Je součástí životního stylu a zvlášť v létě osvěží nejlépe. Tělo i šatník. :-)
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!
Zpět na článek: Cool Coca-Cola!