Reklama

Pro dobrou věc | Udělejte při nákupech radost nejen sobě, ale i lidem a zvířatům, které to ocení!

Čas na dobrý skutek!
11763

Valentina, šéfredaktorka

Jako každý podzim se Lindex v říjnu zapojuje do boje proti rakovině prsu. A jako každý rok má krásné náramky a plátěné tašky, jejichž koupí přispějete na podporu výzkumu léčby rakoviny a zvýšení povědomí o tomto onemocnění. Od roku 2003 už Lindex se svými zákazníky a zaměstnanci přispěl částkou 12,9 milionu eur!

Kolekce Lindex Pink bude k zakoupení v prodejnách Lindex a online na lindex.com od příštího pondělí 1. října. A v České republice poputuje výtěžek konkrétně organizaci „Aliance žen, projekt Bellis – mladé pacientky s rakovinou prsu“. Já už mám náramek (249 Kč) i tašku (199 Kč), čím si uděláte radost (a dobrý skutek) vy? 

Karolína, redaktorka joyonline.cz

Byly jste v poslední době v IKEA Černý most? A všimli jste si, že se v ložnicích, kuchyních i obývácích a dětských pokojích objevily makety zvířat? A nejsou to ledajaká zvířata! Jsou to makety reálných zvířátek z útulků, které čekají na své nové majitele a kamarády.

A pokud si v IKEA nemůžete vybrat nového psího nebo kočičího kamaráda, zastavte se alespoň v oddělení Mazlíčci a přihoďte si k nákupu nějaký útulný pelíšek nebo hračku. U východu z obchodního domu můžete cokoliv pro zvířata vhodit do speciálního boxu, jehož obsah poputuje do útulků, nebo se jednoduše sebrat a vyrazit do některého z útulků, předat dárek osobně a navíc nějakého pejska potěšit společnou procházkou.

Petra, redaktorka joyonine.cz a produkční

Mám velkou slabost pro šperky a miluju, když mají nějaký příběh, poselství a v nejlepším případě i pomáhají. Přesně takovým šperkem je například náramek Louis Vuitton – Silver Lockit Color, jehož koupí přispějete na konto Unicef.

Louis Vuitton díky kampani  #MAKEAPROMISE zvyšuje povědomí o údělu syrských dětí a zároveň je z prodeje náramku financována sbírka na pomoc těmto dětem. Motiv náramku Silver Lockit je inspirovaný nevypáčitelným bezpečnostním zámkem, který měl chránit  vzácné osobní věci klientů a je tak symbolem bezpečí a ochrany.

Koupí náramku Silver Lockit Color přispějete na životně důležité programy, které Unicef podporuje a zachraňuje tak životy a rodiny v obtížných životních situacích.

Když jsem tedy loni přemýšlela o "šperku s příběhem" a dostala se ke mně informace o tomhle náramku, bylo rozhodnuto. 

 

Klára, redaktorka publicistiky

Pokud máte rádi čokoládu a při jejím nákupu máte vždy špatné svědomí, mám pro vás skvělý tip a tím je čokoláda Ajala, kterou pomáháte. Výčitky svědomí z mlsání tak vyrovná pocit toho, že je to nákup pro dobrou věc. „Nechceme jen dělat tu nejlepší čokoládu, hledáme způsob, jak celému našemu počínání dát hlubší smysl. A ten spočívá v tom, že skrze kvalitní produkty, uděláme něco pro producenty kakaa a tím i pro celou naši planetu,” vysvětluje Filip Teplý, zakladatel Ajaly.

Ajala svou filosofii označuje jako triple WIN – trojí vítězství. Vítězi při výrobě Ajaly jsou totiž nejen výrobci, ale také zákazníci a především farmáři.

Ajala nakupuje kakaové boby za několikanásobně vyšší ceny než je výkupní cena klasického průmyslového kakaa. Jeho ceny jsou totiž obvykle nastavené tak, aby se farmáři sotva uživili a Ajala je považuje často za vyděračské. Výběrové kakao navíc nejlépe roste ve stínu.

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama