Reklama

5 důvodů, proč i na podzim vyrazit na kolečkové brusle

Využijte podzimní počasí a pročistěte si hlavu pohybem venku!
11764

Skupinových lekcí a hodin ve fitku si přes zimu užijete víc než dost. Podzimní počasí je krásně barevné a láká vás ven. Běžte toho tedy využít a pročistěte si hlavu pohybem v přírodě. Co třeba vyzkoušet letošní sezónu kolečkové brusle?

Máme pro vás 5 důvodů, proč jsou kolečkové brusle perfektní prostředek k pohybu.

Zlepšení výkonnosti kardiovaskulárního systému

Pravidelným pohybem na kolečkových bruslích dopřejete vašemu tělu zvyšování fyzické kondice. Jedná se silově – vytrvalostní aktivitu aerobního charakteru, která velmi blahodárně působí na dýchací a oběhový systém a je doporučována jako prevence civilizačních chorob.

Výborné spalování tuků

Bruslení patří stejně jako běh k oblíbenému pohybu při shazování nadbytečných kil, nicméně je mnohem šetrnější k našim kloubům a také je tento pohyb o mnoho jednodušší. Pokud si přejete hubnout, je třeba dodržovat správnou tepovou frekvenci, aby vaše tělo spalovalo tuky. Chcete-li mít 100 % kontrolu a přehled nad pohybem, pořiďte si hodinky, které vám pomohou ohlídat hodnoty a vy se můžete plně soustředit na pohyb a výkon. Při klasickém rekreačním bruslení se doporučuje udržovat frekvenci okolo 150 tepů za minutu.

Posílení hlubokého stabilizačního systému páteře

Při bruslení posilujete krásně celé tělo, ale také hluboký stabilizační systém páteře, což je velmi důležité a často na něj zapomínáme. Jedná se o systém svalů uložených hluboko v trupu. Je velmi důležitý pro správné držení těla a ulevuje od bolesti zad. Hluboký stabilizační systém páteře posilujeme hlavně při balančním pohybu, kdy nemáme pevnou rovnováhu, například když přenášíme váhu z jedné nohy na druhou.

Krásně vytvarované nohy a zadeček

Pro krásně vytvarované nohy a zadeček nemusíte chodit jen do posilovny. Při bruslení zapojujete velmi přirozeně svalstvo horních i dolních končetin a hýžďových svalů. Za několik jízd uvidíte krásně vytvarované nohy a zadeček. Je ovšem velmi důležité dbát na správnou techniku, abyste nezatěžovala páteř. Klidně si na několik prvních hodin zaplaťte trenéra, určitě se vám to vyplatí.

Duševní hygiena

K čemu by nám bylo zdravé tělo bez zdravého způsobu myšlení? Pokud nefunguje jedno, dlouhodobě nebude fungovat ani druhé. Nezapomínejte na duševní hygienu, která by se měla stát vaši přirozenou součástí. Až se budete prohánět přírodou, krásně vypnete a pročistíte hlavu od myšlenek a soustředěním se na jízdu krásně nacvičíte metodu tady a teď, které má velmi blahodárné účinky. Uvidíte, jak se budete cítit skvěle odpočatá a spokojená.

EXTRA TIP: Po tréninku bílkoviny

Pravidelný pohyb jde ruku v ruce se zdravou stravou. Pokud v pohybu najdete vášeň, úplně přirozeně se vám otevře zájem o zdravou stravu a doplňky vhodné pro zdraví nebo fitness. Po výkonu je vhodné doplnit tělu bílkoviny, které napomáhají růstu svalů, podporují správný metabolismus a regeneraci. Například můžete ihned po projížďce použít syrovátkový protein nebo si po příjezdu domu připravit jídlo bohaté na bílkoviny.

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama