Reklama

Začněte konečně pravidleně cvičit: Víme, jak na to

Každý rok je to stejné...
11961

Repsektive každý leden se nám opakuje stejný scénář.

Po prosincovém dopřávání si všeho, na co jsme měli chuť se v lednu ostražitě přibližujeme k váze a ti odvážnější z nás, si na ni dokonce i stoupnou.

Ten zbytek si místo kontrolování váhy rovnou běží koupit pernamentku do fitka s přesvědčením, že tam stráví minimálně čtyři dny v týdnu.

Jak to dopadá?

Většinou se stejnou rychlostí, s jakou jsme začli, nás tahle touha i opuští. Proč? Protože si ve většině případů stanovujeme nereálné cíle. Co nejdříve zhubnout, co nejdříve se vytvarovat, co nejrychleji se zbavit celulitidy... Jenže tohle všechno, pokud to má být trvalého rázu, musíme dělat pomalu, pravidelně a hlavně mít cíle, kterých dosáhneme a které nám vydží. K tomu všemu je potřeba myslet na následující:

1. Cíl. Nezapomínejte, že i cesta je cíl a proto si ji užívejte se vším všudy. Pomalu, poctivě ale zato s chutí a opravdově.

2. Do ničeho se nenuťte. Vaše změna musí vycházet především z vašeho přesvědčení a z toho, že opravdu chcete. Najděte si sport, který vás bude bavit a nedělejte nic jen proto, že to dělají všichni ostatní. Nezapomínejte, že vy jste originál a tak k sobě taky přistupujte.

3. Bez termínů. Nejhorší je začít cvičit, protože v den xy odjíždíte na dovolenou a do té doby zkrátka musíte vypadat božsky. Začnětě sportovat proto, aby byla vaše postava skvělá celý rok, nejen na pár dní o dovolené. Termín může být fajn motivace ale důležité je ani po návratu nepřestávat a pokračovat v režimu, ve kterém jste začali.

4. Jídlo. Ke cvičení a kýženým výsledkům patří neodmyslitelně i jídlo. Zapomeňte na drastické diety, které jsou dlouhodobě nedodržovatelné a naučte se jíst zdravě a intuitivně. A když občas zhřešíte? Nic se neděje - máte přeci v plánu další návštěvu fitka. Hlavně si nic nevyčítejte.

5. Zkuste to ve dvojici. Domluvte se s kamarádkou a začněte chodit cvičit společně. Cvičení dostane úplně nový rozměr a vy se na každý trénink budete těšit. Hurá.

6. Vyzkoušejte na začátku trenéra. Nemusíte mít trenéra při každém tréninku ale je fajn investovat takto alespoň do první hodiny aby vám řekl, co a jak máte cvičit a vaše cesta k cíli tak byla snadnější. 

Důležité je si vaši cestu k nové postavě užívat a netlačit se do nereálných cílů. Nevystavujte se zbytečně stresu, buďte pozitivní, poslouchejte své tělo a uvidíte, že si váš nový životní styl snadno zamilujete.

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama