Reklama

Rychlá a zdravá svačina: Cizrnový hummus

Když je něco rychlé, zdravé a navíc to ještě skvěle chutná, neváháme s přípravou ani minutu...
11015

Pokud jste ještě neobjevili kouzlo téhle skvělé lušteninové pomazánky, je nejvyšší čas to napravit. Tuhle arabskou pochoutku si zkrátka zamilujete! Servírovat ji můžete například s nachos, pita chlebem nebo jako dip k zelenině. Ať už zvolíte jakoukoliv variantu, rozhodně neuděláte chybu. 

Ingredience:

2 plechovky cizrny

šťáva z citronu nebo limety

2 lžíce sezamové pasty tahini

2 stroužky česneku

půl deci olivového oleje

římský kmín

sůl a pepř na dochucení ( můžete vynechat )

bylinky dle chuti ( můžete vynechat )

Postup přípravy:

Všechny ingredience dáme do mixéru a mixujeme, dokud nám nevznikne jemná kašovitá hmota. Pokud se vám bude zdát hummus příliš tuhý, přidejte trochu nálevu z cizrny. Hotový hummus dejte vychladit do lednice. Před podáváním zakápněte trchou olivového oleje a pak už si jen užijte jeho skvělou a jedinečnou chuť!

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama