Reklama

Be fit: Které potraviny na podzim zařadit do jídelníčku?

Podzim je ideálním obdobím pro doplnění vitaminů a živin před dlouhou zimou...
11781

A samozřejmě nemáme na mysli žádné vitaminy v pilulkách. Dostaňte do sebe vše potřebné v té nejpřirozenější formě - v jídle. 

Které potraviny byste měli na podzim zařadit?

Lokální úroda. Je sice skvělé, že si po celý rok můžeme dopřát hromady exotického ovoce ale v té vší hojnosti zapomínáme na ovoce, které si pěstujeme sami u nás. Plody, které se v Česku na podzim sklízejí jsou na doplnění vitaminů skvělé. Neztrácí na kvalitě dlouhým cestováním přes půl světa a navíc jsou pro nás tak nějak přirozené. Jablka, hrušky, švestky, ořechy... To vše najdeme v nejčerstvější možné formě u nás, tak proč dát přednost čemukoliv jinému? 

Zelenina. Tolik barev, jako na podzim nenajdeme v žádném jiném ročním období. Vpusťte si barvy i do kuchyně a na talíř. Jíme přeci i očima! Taková červená řepa, dýně, brambory nebo kukuřice jsou potraviny, které můžeme v kuchyni použít na sto způsobů a stejně nás nikdy nepřestanou bavit. Stačí zapojit fantazii a nebát se experimentovat. S chutí do toho!

Ryby a maso. Opět volte co nejčerstvější variantu. Ryby vám dodají omega 3 mastné kyseliny, bílkoviny a jód. Maso zase doplní energii, minerály a cenné živiny. Nebojte se proto po létě svému jídelníčku přidat na kaloriích v podobě kvalitních bílkovin

 

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama