Reklama

Zatočte s nafouklým břichem: Víme, jak na to

Trápí vás nafouklé břicho?
11769

Pak možná děláte jednu z následujících chyb.

Nafouklé břicho může mít mnoho příčin a může vás trápit i pokud nemáte nějaké to kilo navíc a cvičíte. Jak se mu vyvarovat a na co si dát pozor?

1. Nezdravé potraviny a přejídání se. To způsobuje přílišnou plynatost ve střevech a vaše bříško se nafukuje víc, než normálně.

2. Premenstruační syndrom. Pokud jste v tomhle stádiu, je nafouklejší břicho normální. Pomoct vám mohou bylinné čaje nebo procházka v kombinaci se zdravou stravou.

3. Alergie na potraviny. Možná ani netušíte, že jste na některé potraviny alergičtí. Stačí vypozorovat, po jakém jídle se vaše břicho nafukuje. Většinou se jedná o pečivo, laktózu, luštěniny a některé druhy ovoce. 

4. Sladidla a náhražky cukru. Med, fruktóza a nejrůznější sirupy jsou pro ploché břicho nepřítelem číslo jedna. Pozor na ně.

5. Sůl. Ani přílišné solení se nedoporučuje, pokud máte problémy s nafouklým břichem. Zkuste míň solit a víc si užít opravdovou chuť jídla.

6. Pozor na žvýkačky. Ano, i časté žvýkání během dne může způsobit nafouklé břicho. Do střev se vám dostává příliš mnoho vzduchu a to způsobí, že se vaše břicho nafoukne, jako balon. 

7. Jezte pomalu. I rychlost a způsob konzumace jídla může mít vliv na vzhled vašeho břicha. Jezte proto pomalu, důkladně jídlo žvýkejte a užívejte si ho. Rychlé jídlo za pochodu škodí nejen vašemu břichu! Nic není důležitější než vaše jídlo, tak na to myslete!

 

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama