Reklama

Největší mýty o hubnutí: Víme, které to jsou

Známe to všichni...
11905

Tisíc "zaručených rad", které vás dovedou k dokonalé postavě. Ne všechny jsou však pravdivé a ne všem můžeme věřit.

Jaké jsou největší mýty, které nás straší ve dne v noci?

1. Počet porcí. Aneb - jedině když budete jíst 3x (5x) denně, tak docílíte vysněné postavy... Tomu nevěřte. Počet jídel je čistě na vás. Někomu stačí jíst 2x denně, jiný potřebuje k pocitu zasycení 6 porcí. Důležitý není počet porcí ale množství jídla, které za den celkově sníte. To je proměnná, která by vás měla zajímat.

2. Snídaně je základ. Ano, je. A i my se přikláníme k variantě "snídat". Pokud ale patříte mezi skupinu lidí, která do sebe po ránu nic nedostane, do ničeho se nenuťte. Čas svého prvního jídla dne si určete pocitově. Ne podle tabulek.

3. Tuky jsou zlo. Rozhodně nejsou. Pokud zvolíte zdravé tuky (ryba, ořechy, avokádo, kvalitní olivový olej) bude vše v pořádku. Díky zdravým tukům zůstanete navíc déle sytí a to je benefit k nezaplacení.

4. Čím víc tréninků, tím líp. Pozor. Platí také, že čím víc tréninků, tím víc spotřebujete energie a tu bude tělo chtít doplnit. Snažte se u všeho používat zdravý rozum a logické myšlení.

5. Kofein při hubnutí. Často slýcháme, že kofein a hubnutí nejdou ruku v ruce. Naopak. Káva (ovšem bez mléka) vás skvěle nakopne a mnohdy i zažene chutě na sladké.

6. Cheat day. Určitě se ho nebojte. Den, kdy si i při dietě dopřejete na co máte chuť není vůbec špatný nápad. Za prvé si potrénujete pevnou vůli a za druhé uspokojíte neutuchající chutě. Opět ale mějte na paměti, že cheat day neznamená, že se budete od rána do noci ládovat vším, co máte rádi. Stačí kousek něčeho, po čem nejvíc toužíte aby jste zahnali chutě a hurá do pokračování v cestě za vysněnou figurou.

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama