Máte chuť na sladké? Víme, jak ji ošálit

Občas je chuť na sladké tak velká, že si nemůžeme pomoct...
11411

Čím tuhle neodbytnou chuť zahnat a neporušit přitom úplně váš dietní plán? Vyzkoušejte následující tipy.

1. Hořká čokoláda. Není čokoláda, jako čokoláda. Pokud chcete hřešit tímhle způsobem, zvolte čokoládu s vysokým obsahem kakaa. Bude vám stačit malý kousek a chuť je ta tam.

2. Ořechy. Malá hrst mandlí nebo kešu ořechů vám nejen ošálí chutě ale navíc dodá energii.

3. Ovoce. Dopřejte si například pár kousků ananasu. Ananas dokonce podporuje hubnutí! Hurá!

4. Smoothie. Ideálně zelené. Zároveň vám poslouží i jako skvělá svačina.

Reklama
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama