Reklama

Konečně spolehlivé rady, jak zhubnout?

Na každého funguje něco jiného, ale následujících 10 tipů je rozhodně taky způsob!
11671

Hýbat se, hýbat se, hýbat se

Bez sportu to nepůjde, a proto s ním začněte hned ráno. Ranní pohyb má několik výhod. Jednak si jím nastartujete spalování tuků, které pak funguje po celý den, jednak si po ranní dřině dobře rozmyslíte, zda si dáte k obědu fastfood nebo dobře dochucenný salát se spoustou živin.

Tancujte

Tancováním dokážete zhubnout do plavek tolik kilogramů, co pouhým sportem nedokážete. Proto se v moderních fitness studiích stále více rozmáhají taneční lekce všeho druhu. Pokud však nechcete tančit před zraky dalších fitness nadšenců, pusťte si doma taneční hudbu nebo si jen vyberte své oblíbené CD a vlňte se třeba u uklízení. Ale v tempu!

Bez vody ani na krok

Pokud vám chybí dostatek tekutin, váš výkon a potenciál spalování tuků rapidně klesá. Snižuje se tak i účinnost vašeho tréninku. Pokud jste se již pustili do cvičení, myslete na to, že pití čisté vody je základ, který musíte dodržovat, abyste mohli sledovat určitý progres.

Jablečný ocet

Pokud trpíte známým syndromem "neustále mám na něco chuť", jablečný ocet vám pomůže se ho zbavit, snižuje totiž chuť na jídlo. Stačí jedna lžíce rozmíchaná ve sklenici vody a nutkavá touha po mlsání bude ta tam!

Snídaně musí být

Vhodné snídaně nastartují váš metabolismus. Ideální kombinací je bílý jogurt dochucený hroznovým vínem, granátovým jablkem, borůvkami, kiwi nebo například angreštem a ovesnými vločkami. Bobule jsou totiž známými bojovníky s tuky a navíc obsahují velmi málo cukru.

Nebojte se tuků

Tuky jsou první "na ráně", když děláme škrty v jídelních lístcích s cílem co nejrychleji zhubnout. Určitě to je ale jedna z nejčastějších chyb. Tuky není třeba vyloučit z jídelníčku, jen si je třeba vybrat ty správné. Pomocníkem při hubnutí jsou "dobré tuky" jako omega-3 nenasycené mastné kyseliny.

Sacharidy večer ne

Ze svého večerního jídelníčku vynechte jakékoliv pečivo. Obsahuje totiž sacharidy, které brzdí spalování tuků. Pokud preferujte teplou večeři, zapomeňte na brambory, rýži či těstoviny. K libovému kuřecímu masu nebo pečené rybě si jako přílohu naservírujte brokolici nebo směs listového salátu.

STOP mega packs

Při hubnutí platí, že čím víc si toho nakoupíte, tím víc toho zkonzumujete. Proto byste si měli vybírat malá balení potravin, které jsou sice z finančního hlediska neekonomické, ale pro vaši štíhlou linii prospěšné. Navíc vám to zaručí čerstvost. A taková každodenní procházka do obchodu také není k zahození. Každý krok se počítá!

Křemelina pomáhá hubnout

Na podporu hubnutí, a to dokonce i bez jakékoli změny jídelníčku, se doporučuje užívat křemelinu, která obsahuje schránky jednobuněčných řas druhu Aulacoseira. Například křemelina s příchutí vanilky chutná skvěle a je bez zemitého zápachu.

Berte to s nadhledem

Zejména my ženy jsem k sobě často velice přísné. Takový přístup nás však většinou k ničemu nemotivuje - ba naopak v nás vytvoří odpor ke změně životního stylu. Proto je dobré jít na to pomalu a nesrovnávat se s okolím!

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama